marecki10
Administrator
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 16:39, 04 Sty 2007 Temat postu: Historia Scania |
|
|
Ciągniki siodłowe i podwozia do zabudowy na każdą drogę i do każdego zadania
Nasze ciężarówki spełniają najcięższe zadania niezależnie od tego, czy pokonujesz górskie trasy, jedziesz zatłoczoną autostradą, po bezdrożach, czy na odległych trasach.
Dzięki wielu innowacyjnych rozwiązaniom technicznym w konstrukcji podwozia, kabiny oraz układu napędowego nowa seria R oferuje wiele korzyści pod względem ładowności, osiągów, zużycia paliwa i niezawodności - a zatem wszystko to, co stanowi podstawę wyższej produktywności i ekonomicznej eksploatacji.
Niezależnie od konfiguracji osi, ciągniki i podwozia do zabudowy są wyposażane w oszczędne silniki o zakresie mocy od 310 do 620 KM.
W opcji układu napędowego do wszystkich modeli jest dostępny system Opticruise.
Przestronne i świetnie wyposażone kabiny sypialne są oferowane w wersjach z różną wysokością dachu oraz różnymi poziomami opcji wyposażenia i schowków, co umożliwia ich przystosowanie do wymogów przewozów lokalnych, międzynarodowych lub międzykontynentalnych.
Najnowszej generacji systemy zarządzania flotą zapewniają różnorodne możliwości komunikacji.
Niezależnie od miejsca przeznaczenia, zawsze możesz liczyć na międzynarodową sieć stacji obsługi Scanii, która zapewnia szybką i profesjonalną pomoc.
Ciągniki Scania są oferowane w różnych konfiguracjach osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.
Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x2 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę delikatnych ładunków. W opcji dla ciągników 4x2 jest dostępny elektroniczny program stabilizacji toru jazdy (ESP). ESP zapewnia lepsze zabezpieczenie przed przewróceniem pojazdu oraz złożeniem się zestawu drogowego ("efekt scyzoryka"). Dodatkowo ESP poprawia stabilność pojazdu podczas manewrowania i w ciasnych zaułkach.
Podwozia do zabudowy Scania do przewozów długodystansowych są oferowane w szerokim zakresie rozstawów i konfiguracji osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Scania oferuje pełne wsparcie techniczne pod względem adaptacji podwozia pod zabudowę dla szerokiego zakresu aplikacji. Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.
Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x2*6 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4*4 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę wrażliwych ładunków. Udoskonalono system zarządzania ładunkiem zintegrowany z zawieszeniem pneumatycznym, co zapewnia łatwiejszą, szybszą i wygodniejszą obsługę przy rampie załadowczej. Kierowca może sterować wysokością ramy zarówno z zewnątrz, jak i z wnętrza kabiny.
Pojazdy budowlane Scania wyznaczają nowy wymiar niezawodności działania, dzięki wysokiej wytrzymałości oraz trwałości podwozia i układu napędowego. Najwyższej jakości zespoły podwozia i układu napędowego zapewniają niezawodność działania pojazdu na co dzień i na przyszłość.
Pojazdy budowlane muszą dotrzeć dosłownie wszędzie. Po każdej drodze, a nawet bezdrożu. Pod górkę i z górki, po wąskich i krętych przecinkach i po polach ledwie naznaczonych ścieżkami. Jednego dnia po miękkim i śliskim podłożu, aż po osie w błocie lub piachu. Drugiego dnia nawierzchnia może być całkowicie inna: utwardzona, rozjeżdżona lub niepodatna.
Aby zaspokoić potrzeby wynikające z szerokiego zakresu różnorodnych zastosowań, Scania opracowała konkurencyjną ofertę pojazdów budowlanych.
Oferta obejmuje wiele mocy silników (od 230 do 620 KM) i różne rodzaje skrzyń biegów włącznie z 12-biegową skrzynią biegów z nadbiegiem do stosowania ze zwolnicami. W opcji do wystkich układów napędowych jest dostępny system Scania Opticruise i Scania Retarder. W opcji dostępne są również różne przystawki odbioru mocy o wysokim momencie obrotowym, napędzane od silnika lub skrzyni biegów.
Pojazdy z konwencjonalną, mechaniczną skrzynią biegów mogą zostać opcjonalnie wyposażone w elektroniczne monitorowanie sprzęgła, który przyczynia się do wydłużenia trwałości sprzęgła oraz zapewnia jego płynne i precyzyjne działanie przez cały dzień, każdego dnia.
Dostępne konfiguracje osi obejmują napęd na wszystkie koła oraz pojedyncze lub podwójne osie napędowe (z pojedynczą lub podwójną redukcja).
Opcje dostępnych systemów zawieszenia obejmują zawieszenie pneumatyczne, na resorach stalowych i piórowe. W przypadku szczególnych zastosowań przy dużych obciążeniach oferowane są ramy o podwyższonej wytrzymałości o udźwigu znamionowym do 150 ton.
Pojazdy budowlane są oferowane z dwoma rodzajami przestronnych kabin dziennych typu R i P oraz z krótką kabiną typu P. (Dostępna jest również kabina sypialna).
Cztery dostępne systemy zarządzania flotą oferują różny poziom zaawansowania i funkcjonalności. Wszystkie systemy są kompatybilne z oprogramowaniami czołowych marek, co zapewnia możliwość zastosowania systemów już znanych.
Harmonogram przewozów dystrybucyjnych jest zwykle bardzo naprężony. Nierównomierny rytm ruchu ulicznego wymaga częstego hamowania, przyspieszania i częstej zmiany biegów, co stanowi dodatkowe obciążenie dla układu napędowego pojazdu. Dlatego też inwestycja w najwyższą jakość Scanii to gwarancja zysku przez długie lata.
Szeroka oferta opcji ciągników oraz podwozi do zabudowy została opracowana pod kątem przewozów na krótkich trasach, wymagających częstego zarządzania ładunkiem, przewozów sieciowych oraz regionalnych przewozów dystrybucyjnych.
Różne konfiguracje osi w połączeniu z odpowiednio skonfigurowanymi układami napędowymi i kabinami zapewniają szeroki wachlarz możliwości optymalizacji pojazdu pod względem ładowności, osiągów i kosztów eksploatacji.
Podwozia do zabudowy są dostępne z silnikami o mocy od 230 do 420 KM, co pokrywa zapotrzebowanie zarówno w przypadku lekkich przewozów miejskich, jak i w przypadku wysoko-wydajnych zestawów drogowych o maksymalnie dopuszczalnej masie. Ciągniki są dostępne z silnikami o mocy od 230 KM, aż do 420 KM.
Poziom niezawodności pojazdu można dodatkowo podnieść poprzez zastosowanie dostępnego w opcji elektronicznego monitorowania sprzęgła, który przyczynia się do wydłużenia trwałości sprzęgła oraz zapewnia jego płynne i precyzyjne działanie przez cały dzień, każdego dnia. W opcji dostępny jest również system Scania Opticruise.
Wiele przewożonych towarów ma wysoką wartość lub wymaga szczególnie ostrożnej obsługi. Dlatego zapewnienie możliwie najlepszej ochrony przewożonego towaru ma znaczenie priorytetowe. Dostępny we wszystkich modelach, zaawansowany system zawieszenia powietrznego zapewnia bardzo stabilną jazdę. Wstrząsy powodowane nierówną nawierzchnią drogi są ograniczane poprzez efektywne wytłumianie, co ogranicza ryzyko uszkodzenia ładunku oraz zmniejsza zużycie zespołów pojazdu.
Również rozładunek i załadunek towarów na rampach jest szybszy i łatwiejszy. Do regulacji poziomu podwozia służy jeden, dostępny w opcji i obsługujący wszystkie niezbędne funkcje panel sterowania, z którego można korzystać zarówno na zewnątrz pojazdu, jak i siedząc w fotelu kierowcy.
Wybór kabin jest również szeroki, jednak preferowaną opcją dla większości dystrybutorów okaże się pewnie kabina typu P, dostępna w trzech wersjach: jako kabina sypialna z jedną leżanką, przestronna kabina dzienna o nowej konstrukcji oraz kabina krótka.
A jeżeli Twoje potrzeby nie dają się tak po prostu sklasyfikować w poszczególnych segmentach pojazdów długodystansowych, dystrybucyjnych lun budowlanych?
System modułowy Scanii oferuje obecnie więcej opcji specyfikacji ciągników i podwozi, niż kiedykolwiek wcześniej. Silniki o mocy od 230 do 620 KM. Różne skrzynie biegów: mechaniczne (wszystkie kompatybilne z systemem Scania Opticruise) i automatyczne. Wszystkie rodzaje konfiguracji osi: od najprostszych 4x2 po napęd na wszystkie koła przeznaczony do najcięższych zadań.
Różne kabiny, ramy o zróżnicowanej wytrzymałości, kilka przekładni głównych a także różne systemy zawieszenia. Maksymalna nośność konstrukcyjna wynosi maksymalnie 150 ton masy własnej pojazdu w przypadku zestawu drogowego do ciężkich przewozów.
Aby uzyskać więcej informacji o osiągach i zużyciu paliwa przejdź bezpośrednio do Silników. Aby uzyskać więcej informacji o komforcie pracy kierowcy przejdź do Kabin.
Nowa oferta pojazdów obejmuje wiele różnorodnych kombinacji głównych podzespołów, co umożliwia precyzyjne dostosowanie pojazdu do planowanych zadań transportowych.
Oznaczenie modelu (przykładowo R 620) identyfikuje typ kabiny i silnika (w tym przypadku kabina typu R i silnik 620 KM). Wszystkie modele są dostępne jako ciągniki siodłowe lub podwozia pod zabudowę o konfiguracji osi związanej z rodzajem dróg, po których będą wykonywane przewozy (drogi o dobrych nawierzchniach lub bezdroża).
Wiele połączeń podwozie/silnik/kabina oferuje dodatkowe opcje wyboru, przykładowo typu skrzyni biegów, klasy wytrzymałości podwozia, wysokości ramy podwozia oraz rodzaju systemu zawieszenia. Wybór podstawowych opcji jest łatwy i umożliwia optymalne przystosowanie ciężarówki pod kątem przewozów długodystansowych, dystrybucyjnych, pracy na budowie lub do bardziej specjalistycznych zadań, jak np. do przewozów ładunków niebezpiecznych, ponadnormatywnych, do zadań ratowniczych lub komunalnych, itd.
W zależności od rodzaju planowanych zadań dostępne są ramy i przekładnie główne o podwyższonej wytrzymałości. Mają one zastosowanie zwłaszcza w przypadku przewozów ładunków szczególnie ciężkich lub w razie szczególnie uciążliwych warunków eksploatacji.
Prestiżowa tradycja, która nadaje sens interesom.
Ufasz bardziej faktom i liczbom, czy też własnej intuicji? Niezależnie od tego, silniki Scania V8 mają wszystko, co jest potrzebne, aby zrobić mocne wrażenie. Silnik V8 to bez cienia wątpliwości symbol prestiżu i sukcesu. Kierowcy nigdy nie mają dość tego szczególnego, silnego brzmienia V8.
Niemniej jednak taka inwestycja wymaga nieodpartych argumentów. Pomyśl zatem o produktywności. Oba silniki zapewniają wielką moc i potężny moment obrotowy. Niezależnie od masy ładunku, nachylenia terenu i długości trasy przejazdu zawsze dotrzesz na miejsce w odpowiednim czasie.
Jednakże czas przejazdu to tylko jeden z elementów tego równania. Pomyśl o korzyściach płynących z rewelacyjnych parametrów zużycia paliwa. Te silniki zawsze zachowują świetne osiągi w całym zakresie swoich możliwości. Zyskuje na tym nie tylko kierowca, ale i Twoja ciężarówka. Te silniki bez wysiłku pożerają kolejne kilometry w relaksującym tempie.
Ponadto, nieprzeciążony silnik odpłaca wieloletnią niezawodnością działania, a to przecież czysty zysk. Zatem daj się przekonać faktom - i zaufaj swojej intuicji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|