FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wszystko O Ciężarówkach Strona Główna
->
Man
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
::FORUM::
----------------
Przywitaj Się
O Forum
Galeria
Tuning
Pojedynki
Transport
Mechanika
Modelarstwo
Prototypy
Pojazdy Specjalistyczne
Heavy Weighy
Newsy
Sondy
KONKURS MANGA TRUCKS
Bar TC
Ciężarówki
----------------
Man
Scania
Daf
Iveco
Volvo
Renault
Mercedes
Inne Trucki
USA Trucks
Rózne Trucki
Off Topic
----------------
Off Topic
Gry Z Seri Hard Truck
Propozycje Forum
Zloty I Inne Imprezy
Trasy
Kupie/Sprzedam
Filmiki
Zloty
Reklama
Linki
----------------
CT
PTC
Archwium
----------------
Archwium
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GrZeChU05
Wysłany: Pon 19:53, 22 Sty 2007
Temat postu:
Many to ogólnie ładne auta i komfortowe mój wujek jeżdzi teraz u kumpla Tga na ramie BDF i mówi że nie narzeka jak na długie trasy to się dobrze spisuje
Bart3k
Wysłany: Pon 19:11, 22 Sty 2007
Temat postu:
No długa ma historie MAN ale dłuzsza ma Volvo
marecki10
Wysłany: Sob 18:27, 30 Gru 2006
Temat postu: Historia Mana
MAN - STAR TRUCKS Sp. z o.o.
Spółka hanldowa MAN – STAR TRUCKS Sp. z o.o. jest oficjalnym przedstawicielem czołowego producenta samochodów ciężarowych i autobusów - firmy MAN Nutzfahrzeuge AG. W naszej ofercie znajdują się pojazdy marek MAN, NEOPLAN i STAR.
Przez ostatnie 12 lat sprzedaliśmy ponad 10 000 pojazdów. Połowa z 10-ciu największych firm logistycznych w Polsce z zadowoleniem użytkuje pojazdy MAN, w sumie MAN – STAR TRUCKS posiada w Polsce ponad 5 000 klientów.
Ogromne podziękowania należą się wszystkim klientom, którzy zaufali firmie MAN – STAR TRUCKS i zakupili pojazdy z rodziny MAN-a.
AN - STAR TRUCKS – rys historyczny
Początki MAN w Polsce sięgają roku 1980, kiedy to spółka sprzedała firmie DROMEX (międzynarodowe przedsiębiorstwo budowlane, które wtedy działało głównie na rynkach Bliskiego Wschodu/ Irak/Jordania i Afryce Północnej) 800 pojazdów budowlanych.
Na początku 1993 r. utworzono w Warszawie spółkę handlową pod nazwą MAN Pojazdy Użytkowe Polska. W roku 1994 spółka ta otworzyła w pobliżu Góry Kalwarii własny centralny magazyn części w koło Wolicy koło Warszawy i rozpoczęto budowę nowej siedziby importera, która została oficjalnie otworzona w dniu 30.04.1998.
W grudniu 1999 doszło do przejęcia przez Grupę MAN polskiego producenta samochodów ciężarowych STAR S.A. Powstała wówczas spółka STAR TRUCKS, produkująca i sprzedająca w Polsce samochody STAR, budowane w Starachowicach w oparciu o technologię MAN.
Od listopada 2001 MAN Pojazdy Użytkowe Polska oraz handlowa część spółki STAR TRUCKS połączyły swoje siły. Powstała MAN - STAR TRUCKS Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą i obsługą posprzedażną pojazdów marki MAN i STAR w Polsce.
Obecnie to 4 Truck Centra w Wolicy, Tarnowie Podgórnym, Czeladzi i Starachowicach oraz 20 Autoryzowanych Stacji Serwisowych.
Najwyższe kompetencje w produkcji pojazdów użytkowych i najwyższy poziom wiedzy w zakresie produkcji silników
Grupa MAN Nutzfahrzeuge z siedzibą w Monachium to największe przedsiębiorstwo koncernu MAN oraz jeden z wiodących producentów pojazdów użytkowych na świecie. W zakładach produkcyjnych znajdujących się w wielu miejscach świata, produkowane są pojazdy ciężarowe w klasach od 7,49 do 50 t masy całkowitej, specjalne samochody ciężarowe o ciężarze uciągu do 250 ton, autobusy miejskie i turystyczne oraz silniki Diesla i silniki na gaz ziemny. Ponadto, zakłady produkcyjne znajdują się także w Polsce: MAN STAR TRUCKS & BUSES w Starachowicach oraz zakład produkcji autobusów w Poznaniu.
W Niemczech, MAN Nutzfahrzeuge posiada siedem zakładów produkcyjnych, przy czym główne znajdują się w Monachium, Norymberdze, Salzgitter oraz Gustavsburgu. W Stuttgarcie, Pilsting i Plauen produkowane są autobusy marki NEOPLAN. Oprócz tego, firma posiada dwie spółki w Austrii, MAN Sonderfahrzeuge AG w Wiedniu oraz MAN Steyr AG w Steyr / Górna Austria.
Zakład w Norymberdze produkuje silniki. W większości są one montowane w pojazdach MAN. Oprócz tego, zakład produkcji silników MAN odnosi także sukcesy w innych segmentach rynku i dostarcza silniki Diesla i silniki napędzane gazem o mocach od 47 do 1140 kW (64 do 1550 KM) do napędu pojazdów szynowych, ciągników rolniczych, maszyn rolniczych, stacjonarnych generatorów energii i szybkich łodzi, w szczególności jachtów motorowych.
W Turcji, w Ankarze produkuje się autobusy turystyczne i miejskie dla potrzeb rynku wewnętrznego, jak również na eksport. Oprócz tego firma MAN Türkiye A.S. wytwarza samochody ciężarowe przeznaczone na rynek Turcji oraz Bliskiego Wschodu. W ramach joint venture z największym chińskim producentem autobusów Yutong Group firma MAN produkuje podwozia do autobusów miejskich, dalekobieżnych i turystycznych w specjalnej strefie gospodarczej Zhengzhou.
Serwis i usługi
Sprzedaż i usługi realizowane są na terenie Niemiec w 20 oddziałach ze 160 własnymi stacjami serwisowymi oraz 45 biurami sprzedaży.
Oprócz tego istnieje 220 partnerów serwisowych.
Środowisko
W każdym miejscu na świecie grupa MAN Nutzfahrzeuge czuje się odpowiedzialna za ludzi i środowisko naturalne, w którym żyjemy.
Kariera w MAN
Pracownicy to najbardziej wartościowy składnik przedsiębiorstwa. Dzięki swym różnorodnym talentom, bogactwie pomysłów oraz chęci podejmowania wysiłku zapewniają oni czołową pozycję grupy MAN Nutzfahrzeuge. Dlatego też przykładamy dużą wagę do oceny kandydatów do pracy i w krótkim czasie – w ramach naszego systemu wspierania kadr kierowniczych - powierzamy młodym, wykwalifikowanym pracownikom odpowiedzialne zadania.
Droga do sukcesu
Według kryteriów produkcji, sprzedaży i obrotów grupa MAN Nutzfahrzeuge należy do wiodących producentów w Europie i na świecie. Gęsta sieć oddziałów i firm partnerskich to podstawa sukcesu o międzynarodowym zasięgu.
Rok obrotowy 2004 charakteryzował się dla grupy MAN Nutzfahrzeuge dużymi sukcesami. Wynik operacyjny w wysokości 342 mln. EUR oznacza wzrost w stosunku do roku poprzedniego o 139 mln. EUR, jak również dalszy krok w kierunku trwałego utrzymywania poziomu zysków. Poprzedni rok obfitował w ważne wydarzenia: na wiosnę zaprezentowaliśmy silniki D20 Common Rail, tj. nową generację silników. Na wystawie IAA przedstawiliśmy liczne rozwiązania, znajdujące zastosowanie w pojazdach użytkowych. Należy wymienić: TGA LowEntry, ofensywa w dziedzinie ciągników siodłowych TGA oraz koncepcja MAN w zakresie Euro 4. Pokazany przez nas Neoplan Starliner to główny punkt zainteresowania na wystawie, a Lion’s Regio i Lion’s City to nasze kolejne nowości. Ponadto, Lion’s City nadano tytuł „Coach of the Year” i przyznano nagrodę "if design award 2005". Także w roku 2005 wprowadzamy nowe produkty, jak np. nową serię pojazdów TGL.
W ten sposób tworzymy podwaliny pod kontynuację rozwoju przedsiębiorstwa także w przyszłości.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by
Sopel
&
Programosy
Regulamin