FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wszystko O Ciężarówkach Strona Główna
->
Mercedes
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
::FORUM::
----------------
Przywitaj Się
O Forum
Galeria
Tuning
Pojedynki
Transport
Mechanika
Modelarstwo
Prototypy
Pojazdy Specjalistyczne
Heavy Weighy
Newsy
Sondy
KONKURS MANGA TRUCKS
Bar TC
Ciężarówki
----------------
Man
Scania
Daf
Iveco
Volvo
Renault
Mercedes
Inne Trucki
USA Trucks
Rózne Trucki
Off Topic
----------------
Off Topic
Gry Z Seri Hard Truck
Propozycje Forum
Zloty I Inne Imprezy
Trasy
Kupie/Sprzedam
Filmiki
Zloty
Reklama
Linki
----------------
CT
PTC
Archwium
----------------
Archwium
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marecki10
Wysłany: Pon 19:52, 11 Gru 2006
Temat postu:
Aha to sie pomylilem
ale w jakiejs firmie widzialem Axora pod tandemem tylko nie moge se przypomniec
Tajny
Wysłany: Pon 18:43, 11 Gru 2006
Temat postu:
Nie
Mamy same Actrosy i FHcze
marecki10
Wysłany: Pon 18:12, 11 Gru 2006
Temat postu:
No truck fajny bardzo podobny do Actrosa
duzo miejsca wsrodku
pod tandemem przewaznie jest Axor :)chyba Cargo 69 ma Axora pod tandemem tak Tajny ?
Tajny
Wysłany: Pon 18:07, 11 Gru 2006
Temat postu: Mercedes Axor
Axor
Zabierze wszystko, co trzeba. Axor sobie poradzi.
Ekonomiczność pojazdu ciężarowego uzależniona jest od wielu czynników.W średniodystansowym transporcie dalekobieżnym i w ciężkim transporcie dystrybucyjnym decydującym czynnikiem jest ładowność. Axor skonstruowany został właśnie do takich zadań i duża ładowność jest jedną z jego największych zalet. Umożliwiła ją zdecydowana redukcja masy własnej pojazdu - już sama skrzynia biegów z biegiem bezpośrednim pozwala zmniejszyć masę własną nawet o 30 kg. Wysoka ekonomiczność Axora jest też zasługą jego szczędnych, trwałych i elastycznych 6-cylindrowych silników rzędowych, specjalnej konfiguracji układu napędowego, wytrzymałych mechanizmów i niezwykle długich odstępów pomiędzy przeglądami technicznymi. Nie można zapominać o BlueTec® - przyszłościowej technologii SCR marki Mercedes-Benz dla silników Diesla ciężkich pojazdów użytkowych. Pozwala ona spełnić wymagania ostrzejsze od wymagań obowiązującej normy emisji spalin Euro 4. Na życzenie dostępne są już teraz silniki Euro 5 o mocy 265kW (360KM) i wyższej. Axor spełnia również najwyższe wymagania pod względem bezpieczeństwa, komfortu i wyposażenia. W ramach wyposażenia standardowego otrzymają Państwo na przykład świecące silnym światłem reflektory z przeźroczystymi szkłami.
Atrakcyjność wnętrza Axora wzrasta dzięki dostosowanym do przewidywanego zastosowania pojazdu kokpitom, wzorcowej funkcjonalności i komfortowym łóżkom. Motywacja jest przecież jednym z ważnych czynników ekonomiczności.
Żródło:
www.mercedes-benz.pl,
www.google.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by
Sopel
&
Programosy
Regulamin