FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wszystko O Ciężarówkach Strona Główna
->
Newsy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
::FORUM::
----------------
Przywitaj Się
O Forum
Galeria
Tuning
Pojedynki
Transport
Mechanika
Modelarstwo
Prototypy
Pojazdy Specjalistyczne
Heavy Weighy
Newsy
Sondy
KONKURS MANGA TRUCKS
Bar TC
Ciężarówki
----------------
Man
Scania
Daf
Iveco
Volvo
Renault
Mercedes
Inne Trucki
USA Trucks
Rózne Trucki
Off Topic
----------------
Off Topic
Gry Z Seri Hard Truck
Propozycje Forum
Zloty I Inne Imprezy
Trasy
Kupie/Sprzedam
Filmiki
Zloty
Reklama
Linki
----------------
CT
PTC
Archwium
----------------
Archwium
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marecki10
Wysłany: Wto 17:11, 07 Lis 2006
Temat postu: Za 67 mln zł "wyprostowana" zostanie droga krajowa
Prace ruszają lada dzień. Obwodnica ma być gotowa do 30 listopada przyszłego roku. Inwestycję prowadzi firma Hermann Kirchner Polska. Polski oddział niemieckiego koncernu ma za sobą budowy autostrad A2 i A4. Obecnie oprócz inwestycji pod Międzyzdrojami pracuje na pięciu innych kontraktach drogowych w naszym kraju.
Odcinek przed Międzyzdrojami to najbardziej malowniczy, ale też najniebezpieczniejszy fragment drogi nr 3. Zaczyna się tuż za obwodnicą Dargobądza. Dalej jezdnia jest kręta i spadzista. Nie brakuje zakrętów 90-stopniowych. To tutaj stoją znaki nakazujące ograniczenie prędkości do 40 km na godz.
Budowana nowa jezdnia będzie mieć parametry takie same jak obwodnice Wolina i Dargobądza, czyli 11 m szerokości (pasy ruchu po 3,5 m i pasy awaryjne po 2 m). Długość - trzy kilometry, z których 300 m będzie prowadzić mostem ponad strumieniem Stary Zdrój dochodzącym do jeziora Wicko Małe. Reszta przebiegać będzie głównie po nowych nasypach.
Dodatkowe utrudnienia związane są z ochroną środowiska. Nowa droga powstaje bowiem na terenie Wolińskiego Parku Narodowego. Wykonawca będzie musiał więc naturze oddać to, co zabierze. Wynajmie więc np. specjalistyczną firmę, która będzie przesadzać kwiatki i byliny z terenu przyszłej drogi na tereny parku.
- Nie będzie mógł także wykonywać robót ziemnych w terminie od 1 marca do końca czerwca, kiedy tamtejsze ptactwo ma okres lęgowy - dodaje Iwona Stępień-Filipczuk, zastępca dyrektora szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Żeby za rok wjechać do Międzyzdrojów, będziemy musieli ślimakiem zjechać z drogi nr 3, cofnąć się i przejechać przez rondo, które powstanie w miejscu dzisiejszego skrzyżowania dróg 3 i 102. Część starego odcinka drogi leżąca po stronie Wolińskiego Parku Narodowego zostanie rozebrana, a teren przekazany parkowi.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by
Sopel
&
Programosy
Regulamin