FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wszystko O Ciężarówkach Strona Główna
->
Newsy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
::FORUM::
----------------
Przywitaj Się
O Forum
Galeria
Tuning
Pojedynki
Transport
Mechanika
Modelarstwo
Prototypy
Pojazdy Specjalistyczne
Heavy Weighy
Newsy
Sondy
KONKURS MANGA TRUCKS
Bar TC
Ciężarówki
----------------
Man
Scania
Daf
Iveco
Volvo
Renault
Mercedes
Inne Trucki
USA Trucks
Rózne Trucki
Off Topic
----------------
Off Topic
Gry Z Seri Hard Truck
Propozycje Forum
Zloty I Inne Imprezy
Trasy
Kupie/Sprzedam
Filmiki
Zloty
Reklama
Linki
----------------
CT
PTC
Archwium
----------------
Archwium
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marecki10
Wysłany: Nie 19:37, 22 Paź 2006
Temat postu: Giganty walą przez centrum
RADOM. Wielkie ciężarówki z obcymi rejestracjami dojeżdżają nawet do dworca kolejowego w Radomiu. To nie tylko efekt nieuwagi ich kierowców, ale też wynik kontrowersyjnej zmiany przebiegu krajowej „dwunastki” przez miasto.
O tym, że teraz droga krajowa z Piotrkowa Trybunalskiego do Lublina biegnie przez Radom ulicami Maratońską, 1905 Roku, Dowkonta i aleją Grzecznarowskiego, pisaliśmy w czwartek. Nasza informacja wywołała liczne komentarze czytelników, w szczególności tych, którym nie podoba się skierowanie ciężkich samochodów przez centrum miasta.
Zniszczą drogę
- Ulice Maratońska i 1905 Roku nie są przygotowane do takiego ruchu. Władze miasta tłumaczą, że dzięki puszczeniu tranzytu przez centrum Radomia będą mogły liczyć na dofinansowanie remontu tych ulic przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. A co będzie, jeśli do tego czasu obie ulice nie będą nadawały się do jazdy? – dopytuje się Andrzej Madejski.
Zbigniew Ostrowski, wiceszef Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu zapewnia, że wszelkie większe wyrwy będą na bieżąco łatane, a miasto będzie zabiegało o jak najszybsze rozpoczęcie przebudowy obu ulic. - Tylko tyle możemy zrobić. To nie my, tylko Ministerstwo Infrastruktury wymyśliło taki przebieg „dwunastki”. Być może chodziło im o to, żeby odciążyć ulicę Czarnieckiego, czyli fragment krajowej „siódemki”.
- Nie zanotowaliśmy na razie niebezpiecznych sytuacji na nowej trasie. Wielu kierowców ciężarówek zna dobrze jej stary przebieg i nie jeździ przez miasto. Widać to nawet po koleinach na Żółkiewskiego - uważa nadkomisarz Piotr Kostkiewicz, zastępca naczelnika sekcji ruchu drogowego radomskiej policji.
Zakaz w tunelu
Jeden z radomian zauważył, że niektórzy kierowcy nie patrzą na znaki i dojeżdżają do dworca PKP. Tam pytają ludzi o drogę do Lublina. Być może niektórzy robią to świadomie, bo na początku alei Grzecznarowskiego stoi znak zakazu wjazdu pojazdów wyższych niż 3,8 metra. Wcześniej nie ma informacji o tym zakazie, a na ulicy Dowkonta nie ma już gdzie zawrócić. Z kolei ci, którzy decydują się na złamanie zakazu, blokują ruch przy wjeździe do tunelu. Już kilka razy widzieliśmy sytuacje, gdy kierowcy TIR-ów zatrzymywali się na alei Grzecznarowskiego i sprawdzali, czy ich pojazd zmieści się w tunelu, czy też nie.
- Informacja o tym zakazie powinna być już przed rondem u zbiegu ulic Kieleckiej i Maratońskiej, żeby kierowcy wyższych pojazdów mogli wybrać inną trasę - przyznaje Zbigniew Ostrowski. - Ustawimy takie znaki z informacją, że dotyczą one tylko kierowców poruszających się po drodze krajowej numer 12.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by
Sopel
&
Programosy
Regulamin